Leusden,
29
januari
2021
|
07:00
Europe/Amsterdam

5 sterke punten van de SUPERB die directeuren blij maken

5 sterke punten van de SUPERB die directeuren blij maken

Samenvatting

31 januari 2021 is de Dag van de Directeur. Vreemd om daar een speciale dag van te maken, want met een ŠKODA SUPERB voor de deur, voel je je elke dag een succesvolle CEO.

De ŠKODA SUPERB is de ideale directiewagen. Ga maar na: als directeur wil je bij klanten voorrijden in een representatieve auto. De SUPERB maakt inderdaad indruk met zijn strakke, zakelijk design, maar zonder overdreven pocherig over te komen. Bovendien is de SUPERB beroemd vanwege zijn hoge mate van comfort en zijn riante binnenruimte. Of nu je voor- of achterin zit, je hebt zeeën van been- en hoofdruimte. Dat geldt zowel voor de stijlvolle SUPERB Hatchback als de praktische SUPERB Combi. Voor wie nog twijfelt: hier zijn 5 sterke punten van de SUPERB die directeuren blij maken

1. De ŠKODA SUPERB maakt lange dagen

Ben jij zo’n olijke directeur die in vacatures vraagt om een 5-tot-9-mentaliteit (en niet andersom)? De ŠKODA SUPERB is er zo een! Voordat de zon opkomt, verlichten zijn optionele Full LED Matrix-koplampen de weg naar je vroege vergadering. En na een lange dag werken, plof je neer op zijn grote, zachte en comfortabele bestuurdersstoel. In veel uitvoeringen van de SUPERB is deze stoel trouwens elektrisch verstelbaar, verwarmbaar en voorzien van een verstelbare lendensteun.

2. De ŠKODA SUPERB is net zo groen als jij

Als directeur ben je waarschijnlijk bezig met de ecologische voetafdruk van je bedrijf. ŠKODA pakt het zelf groots aan en heeft als doel om in 2050 een volledig CO2-neutraal bedrijf te zijn. Een stap in de groene richting is de ŠKODA SUPERB iV – een plug-in hybride waarmee je tot 55 kilometer op stroom rijdt. En bij de klant gearriveerd, parkeer je pal naast de voordeur want daar staan de laadpalen. Natuurlijk is de SUPERB ook met een conventionele benzine- of dieselmotor leverbaar.

3. De ŠKODA SUPERB werkt in alle seizoenen

Heb je wel eens gehoord van airconditioning met drie klimaatzones? Een eigen zone voor de achterbank is ideaal in de zomer, want er valt veel zonlicht op de grote voorruit en zo ontstaat voorin een grotere koelbehoefte dan achterin. Zonder zo’n derde klimaatzone loop je dus het risico dat je belangrijke passagiers het koud krijgen. In de winter blijkt de verwarmbare voorruit een slimme investering, want dan hoef je op ijskoude ochtenden niet te krabben. Als directeur heb je wel belangrijkere dingen te doen! 

4. De ŠKODA SUPERB is Simply Clever

Je bent altijd met honderd dingen tegelijk bezig. De ŠKODA SUPERB springt bij met talloze Simply Clever-handigheidjes. De Phone Box is een opbergvak voor je mobiele telefoon waarmee je ook mobiel kunt bellen als het signaal zwak is. En hij laadt je telefoon draadloos op. Met de tablethouder verandert de achterbank in een rijdend kantoor. Snel even iets opschrijven? Gris je notitieboekje uit het vak aan de zijkant van de voorstoelen.

5. Eén Mercedes S-klasse of drie ŠKODA’s SUPERB

Wat is de begeerlijkste directie-auto? Een nieuwe Mercedes S-klasse is prachtig, maar kost ruim 130.000 euro. Voor zoveel geld koop je ook drie geheel naar eigen smaak samengestelde ŠKODA’s SUPERB. En je hoeft niet de directeur van een rekenmachinefabriek te zijn, om te beseffen welke limousine de betere deal is.

Lees ook: Op deze 4 manieren kun je de ŠKODA SUPERB iV opladen

De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend.

* Alle prijzen vermeld in dit nieuwsbericht zijn, tenzij anders vermeld, inclusief BTW en BPM, kosten rijklaarmaken, recyclingbijdrage en legeskosten. Zie voor verkoopinformatie skoda.nl.

** Het genoemde aantal kilometers is de theoretische maximale actieradius volgens de WLTP testsystematiek. Deze maximale actieradius kan onder meer worden beïnvloed door de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en -conditie, rijstijl en de gebruiks-, omgevings- en klimaatomstandigheden zoals de buitentemperatuur, de verkeerssituatie en het rijgedrag.

*** De genoemde verbruikscijfers zijn gebaseerd op de uitkomsten van de op dit moment geldende Europese testmethode. Afhankelijk van meeruitvoeringen, weg-, verkeers- en weersomstandigheden, milieu-invloeden, conditie van de auto en rijstijl kunnen in de praktijk verbruikswaarden voorkomen die hiervan afwijken.