Nieuwe TV-commercial ŠKODA Octavia Combi

Vanaf maandag 24 maart is een nieuwe reclame van ŠKODA op TV. Deze TV-commercial is een compilatie van 'het 14%-experiment'. Op grappige wijze laten we zien dat de ŠKODA Octavia Combi niet de enige is met 14%-bijtelling, maar wel de ruimste.

Het '14%-experiment'

Vergroten
  • Onlangs vond het 14% experiment plaats. Een aantal mensen met een 14% bijtellingsauto kreeg een uitdagende opdracht. Voor de winnaar lag € 1.400,- aan prijzengeld klaar. Hoe het afliep? Bekijk de TV-commercial.

De 14%-alert

Op internet wordt  het 14% experiment voortgezet. Hier kunnen we je nu nog niks over verklappen, maar als je je inschrijft voor de 14%-alert, dan houden we je op de hoogte.

De Octavia Combi met 14%-bijtelling

De Octavia Combi Greenline is ook leverbaar als aantrekkelijke Businessline met onder andere touchscreen navigatie Amundsen, Bluetooth carkit, parkeersensoren en lichtmetalen velgen (bekijk de features, PDF).

Niet besparen op luxe

Ondanks de lage bijtelling, is de auto toch aan te passen aan ieders wens. De optielijst  van de Octavia Combi  is zeer uitgebreid en bevat o.a.  Bi-Xenon koplampen, keyless entry, 8 inch full colour multitouch navigatiesysteem Columbus, halflederen bekleding, actieve rijbaan begeleiding, halfautomatische parkeerassistent,  stoelverwarming voorstoelen en achterbank.

De nieuwe ŠKODA Octavia Combi Greenline is er vanaf Vanaf prijs in in. Dit betekent met 14% bijtelling een netto maandbedrag van slechts € 126,- voor privégebruik (o.b.v. 42% inkomstenbelasting). De Businessline uitvoering begint al vanaf Vanaf prijs in in. Tel daar de andere pluspunten bij op en de nieuwe Octavia Combi Greenline staat als geen ander voor Simply Clever: een slimme keuze.

Gerelateerd: