Mijn ŠKODA

ŠKODA maakt autorijden nog makkelijker, het klantenprogramma Mijn ŠKODA is hier een voorbeeld van. Je beheert gemakkelijk je gegevens en voorkeuren, waardoor wij je altijd service op maat kunnen bieden.

  • Wat is Mijn ŠKODA?

    Mijn ŠKODA is de nieuwe klantenportal van ŠKODA. Hier kan je je persoonlijke gegevens gemakkelijk beheren en op ieder moment aanpassen. Op basis van deze gegevens kunnen wij nog betere service op maat bieden. Ga dus vandaag nog naar ŠKODA.nl/mijnskoda om te registreren!

  • Ik heb al een VerrassendŠKODA account, wordt dit automatisch overgezet naar een Mijn ŠKODA account?

    ŠKODA-rijders profiteren automatisch van de voordelen van VerrassendŠKODA. Heb je al een VerrassendŠKODA-account? Dan vragen we je alsnog te registreren op Mijn ŠKODA. Dan zijn je gegevens meteen up-to-date en kunnen we je nog meer service op maat bieden.

  • Ontvang ik nog steeds een VerrassendŠKODA pas?

    Je hebt, om te profiteren van de voordelen van VerrassendŠKODA, geen pasje meer nodig. Vanaf 15 december 2015 worden deze passen niet meer verstrekt.

  • Ik heb een VerrassendŠKODA pas, is deze nog steeds geldig?

    Deze VerrassendŠKODA pas heb je niet meer nodig om te kunnen profiteren van de voordelen. Zorg wel dat je je registreert op Mijn ŠKODA. Zo zijn we zeker dat we de meest up-to-date gegevens hebben en je nog meer service op maat kunnen bieden.

  • Ik ben mijn VerrassendŠKODA-pasje kwijt. Wat moet ik nu doen?

    Als ŠKODA-rijder heb je altijd een streepje voor en profiteer je automatisch van de privileges en voordelen van VerrassendŠKODA. Je hebt om te profiteren van de voordelen, geen pasje meer nodig. Om deze reden geven wij ook geen nieuwe pasjes meer uit.

  • Ik heb een e-mail ontvangen met een activatiecode. Wat is een activatiecode?

    Indien je een e-mail hebt ontvangen met een activatiecode, kan je met deze code gemakkelijk een eigen account aanmaken op Mijn ŠKODA. De activatiecode is persoonlijk. Door middel van de activatiecode worden al je gegevens alvast voor je ingevuld. We maken je het graag gemakkelijk. Check je gegevens goed, zodat wij altijd de juiste gegevens hebben.

  • Ik ben mijn activatiecode kwijt / e-mail met activatiecode is zoek geraakt.

    Dat is geen probleem. Je kunt ook gemakkelijk registreren zonder activatiecode. Ga dus vandaag nog naar ŠKODA.nl/mijnskoda om te registreren!

  • De activatiecode werkt niet.

    Je hebt geen activatiecode nodig, om een persoonlijk Mijn ŠKODA aan te maken. U kunt ook gemakkelijk registeren zonder activatiecode. Ga dus vandaag nog naar ŠKODA.nl/mijnskoda om te registreren.

  • Mijn activatiecode toont de verkeerde gegevens.

    Indien er verkeerde gegevens worden getoond, pas dan de NAW gegevens correct aan. Zo kunnen wij u betere service op maat bieden in de toekomst. Indien de NAW gegevens van een ander persoon zijn, vragen wij u uit te loggen, en zonder activatiecode te registeren. We vragen u ook een e-mail aan klantenservice te sturen: info@skoda.nl.

  • Kan ik een andere activatiecode gebruiken?

    Een activatiecode is persoonlijk, en niet overdraagbaar. Gebruik altijd je eigen activatiecode om te registreren of registreer zonder activatiecode. Beide mogelijkheden zijn gemakkelijk en snel.

  • Hoe koppel ik mijn auto aan Mijn ŠKODA account?

    Je kunt in je profiel makkelijk je auto toevoegen door het invullen van je kenteken. Je kunt zelfs meerdere auto’s toevoegen. Natuurlijk moet de auto wel op jouw naam staan.

  • Ik kan mijn auto niet koppelen aan Mijn ŠKODA account?

    Het kan een enkele keer voorkomen dat een kenteken niet wordt geaccepteerd. Het kan zijn dat de vrijwaring via de RDW nog niet is verwerkt. Het kan in sommige gevallen enkele dagen duren voordat dit wordt vrijgegeven. Indien deze foutmelding na enkele dagen nog steeds wordt getoond, neem dan contact op met de klantenservice: info@skoda.nl.

  • Ik heb mijn auto verkocht, hoe verwijder ik de auto van Mijn ŠKODA account

    Indien de auto wordt uitgeschreven bij de RDW, of wordt overgeschreven op een andere naam, wordt de auto automatisch uit je profiel verwijderd. Je hoeft hier niks voor te doen. Het kan zijn dat het een aantal dagen duurt, voordat de auto wordt verwijderd. Indien de auto na enkele dagen nog steeds niet is verwijderd, neem dan contact op met de klantenservice: info@skoda.nl.

  • Ik wil mijn adresgegevens aanpassen. Hoe doe ik dat?

    Je kan al je gegevens op ieder moment aanpassen door in te loggen in je Mijn ŠKODA account. Zorg dat je gegevens altijd up-to-date zijn, zo kunnen we je de beste service bieden.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    Je kunt gemakkelijk op ŠKODA.nl/mijnskoda via wachtwoord vergeten je wachtwoord wijzigen. Je ontvangt een e-mail met een uitleg hoe je het wachtwoord moet aanpassen.

  • Hoe kan ik mijn voorkeurdealer aanpassen?

    Je kan door in te loggen in je Mijn ŠKODA account je voorkeursdealer zelf aanpassen.

  • Ik heb mij uitgeschreven voor de nieuwsbrief, maar ik ontvang nog steeds communicatie van ŠKODA.

    Je kan makkelijk je nieuwsbrief instellingen beheren door in te loggen in je Mijn ŠKODA account. In de nieuwe Mijn ŠKODA omgeving kun je zelf je voorkeuren aangeven waar je op de hoogte van wil worden gehouden. Je kunt daarnaast ook kiezen via welk kanaal je op de hoogte gehouden wil worden (e-mail/telefoon/post/sms). Ook als je hebt uitgeschreven voor de nieuwsbrief, kan je nog wel andere communicatie ontvangen. Je kunt volledig naar je eigen wensen toestemming aan ons geven. We willen je natuurlijk geen interessante aanbiedingen onthouden.

  • Hoe schrijf ik me uit voor communicatie van ŠKODA?

    Je kan makkelijk je nieuwsbrief instellingen beheren door in te loggen in je Mijn ŠKODA account. In de nieuwe Mijn ŠKODA omgeving kun je zelf je voorkeuren aangeven waar je op de hoogte van wil worden gehouden. Je kunt daarnaast ook kiezen via welk kanaal je op de hoogte gehouden wil worden (e-mail/telefoon/post/sms). Ook als je jezelf hebt uitgeschreven voor de nieuwsbrief, kan je nog wel andere communicatie ontvangen. Je kunt volledig naar je eigen wensen toestemming aan ons geven. We willen je natuurlijk geen interessante aanbiedingen onthouden.

  • Kan ik me bij de Dealer ook inschrijven voor Mijn ŠKODA account?

    Vanwege de privacy wetgeving, kunnen wij je niet bij de Dealer registreren. Daarnaast maak je tijdens de registratie een persoonlijk wachtwoord aan. Wachtwoorden mogen niet via derden worden gemaild. Je kan je heel makkelijk zelf registeren via ŠKODA.nl/mijnskoda. Natuurlijk willen we je wel helpen. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice: info@skoda.nl