Contact

Heeft u een vraag over aanschaf, techniek, reparatie of onderhoud van uw auto?
Wanneer u vragen heeft over uw ŠKODA dan kan uw dealer u het beste van dienst zijn. Klik hier om de dichtstbijzijnde dealers te zoeken.

Heeft u pech onderweg?
De ŠKODA Mobiliteitsservice is 24 uur per dag bereikbaar, belt u gratis met 0800 - 023 00 24. In het buitenland kunt u het nummer van de lokale hulpdienst bellen: dit nummer staat vermeld in de ŠKODA Mobiliteitsservice folder, te vinden in de wagendocumentatie van uw auto.

Heeft u een algemene vraag aan ŠKODA?
Wellicht wordt uw vraag in de lijst met veelgestelde vragen reeds beantwoord. Is dit niet het geval dan kunt u terecht bij de ŠKODA Klantenservice: 

Telefoon:
0800 - 283 44 63 (gratis, geopend op werkdagen van 9:00 uur tot 18:00 uur).

Online:
Uw vraag online stellen? Klik hier.

Brief:
Pon Mobiel B.V.
t.a.v. ŠKODA Klantenservice,
Postbus 72, 3800 HD Amersfoort

Indien u een technische vraag heeft, dan kunnen onze klantenservice-medewerkers u verzoeken deze aan uw dealer voor te leggen. Uw ŠKODA dealer heeft de kennis in huis om u goed te kunnen adviseren. Daarnaast beschikken zij over de mogelijkheid om de vakafdelingen binnen Pon Mobiel B.V. te raadplegen, om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Wil je ook gesponsord worden?

ŠKODA heeft afgelopen jaren verschillende samenwerkingen opgestart met de fietswereld. Heb je een sponsorverzoek dat in lijn ligt met onze filosofie? Dien je verzoek dan per e-mail in via: sponsoring@pon.nl. We komen dan zo snel mogelijk met een concrete reactie.