The making of - TV-reclame ŠKODA Octavia

Onlangs vond, bij Station Heemstede,  het 14% experiment plaats. Een aantal berijders van auto’s in de 14% bijtellingscategorie werd gevraagd om deel te nemen. In onze TV-commercial zie je hen aan de slag gaan om de schuimrubberen objecten in hun auto te krijgen. Conclusie: de Octavia Combi Greenline is de ruimste in zijn klasse!

Kijkje achter de schermen

We gunnen je een kijkje achter de schermen tijdens de opnames. Hierin zie je bijvoorbeeld dat het opnemen van een commercial van 30 seconden een hele dag kan duren. De fanatieke deelnemers deden in ieder geval hun best om de objecten zo snel mogelijk in de auto te proppen.

The making of - het 14% experiment

Gerelateerd

Nieuwe TV-commercial ŠKODA Octavia Combi. 

Nieuwe TV-commercial ŠKODA Octavia CombiWil je naast the making of ook de echte commercial zien? ▶ Bekijk de TV-reclame hier

ŠKODA Octavia Combi  

SKODA_OctaviaGreenline_Teaser_22042014Ontdek hier wat de auto uit het '14%-experiment' te bieden heeft. ▶ Bekijk de Octavia Combi

ŠKODA Octavia Combi voor de zakelijke rijder 

OndernemerLeaserijder, ondernemer of wagenparkbeheerder? ▶ Bekijk hier de opties voor de zakelijke rijder.