Altijd antwoord op je vragen

Contact met Škoda

Hier vind je het antwoord op al je vragen over Škoda. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Dan kun je altijd contact opnemen met je Škoda dealer.

Header contactpagina
Veelgestelde vragen
Bekijk eerst of je vraag wellicht al beantwoord wordt in de uitgebreide veelgestelde vragen. Hier vind je antwoorden op vragen over o.a.: lease en bijtelling, private lease, onderhoud en de Škoda Connect app.
Škoda dealer
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met jouw Škoda dealer. De dealer helpt je snel weer op weg met al je vragen.
Chat
Snel geholpen! Dankzij de Škoda live chat. Rechts onderin vind je tussen 09:00 en 23:59 de chatbutton, hier kun je direct je vraag stellen.
Social media
Van maandag t/m zaterdag zitten tussen 09:00 en 17:00 uur onze webcare medewerkers voor je klaar. Je kan je vraag stellen via ons Facebook-, Instagram- of X en wij geven zo snel mogelijk antwoord.
Email
Je kan je vraag ook naar Škoda mailen. Je bereikt ons gemakkelijk en snel via het volgende mailadres: [email protected]
Brief

Škoda is ook per post bereikbaar. Ons postadres is: Škoda Klantenservice Postbus 72
3800 HD Amersfoort

Pon's Automobielhandel B.V.
Zuiderinslag 2
3833 BP, Leusden
KvK-nummer: 31038797
BTW-nummer: NL004082011B01

Škoda klantenservice
Kom je er na de bovenstaande contact opties toch nog niet uit? Dan kun je telefonisch contact opnemen met Škoda kan via 088 - 0330107. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Het gesprek kan worden opgenomen voor trainings- en/of kwaliteitsdoeleinden.