Contact

Header contactpagina

Antwoord op je vragen

Hier vind je het antwoord op al je vragen over Škoda. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen, wellicht vind je het antwoord hier. Anders kan je altijd contact opnemen met je Škoda dealer of Škoda Nederland.

Škoda Nederland staat je ook graag te woord, zowel via Facebook, Twitter of via onze klantenservice.

Veelgestelde vragen
Bekijk eerst of je vraag wellicht al beantwoord wordt in de lijst met veelgestelde vragen. Hier vind je antwoorden op vragen over o.a.: lease en bijtelling, private lease, onderhoud en de Škoda Connect app.
Social media
Van maandag t/m zondag zitten tussen 08:00 en 20:00 uur onze webcare medewerkers voor je klaar. Je kan je vraag stellen via ons Facebook-, Instagram- of Twitteraccount en wij geven zo snel mogelijk antwoord.

Klantenservice
Telefonisch contact opnemen met Škoda kan gemakkelijk via: . We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 en 20:00 uur. Het gesprek kan worden opgenomen voor trainings-kwaliteitsdoeleinden. 

Brief
Škoda is ook per post bereikbaar. Ons postadres is: Škoda Klantenservice Postbus 72, 3800 HD Amersfoort

Chat
Snel geholpen! Dankzij de Škoda live chat. Rechts onderin vind je tussen 08:00 en 23:59 de chatbutton, hier kun je direct je vraag stellen.
Email
Je kan je vraag ook naar Škoda mailen. Je bereikt ons via: [email protected]


Schade
Vraag het je dealer

Wanneer je vragen hebt over je Škoda kan je het best bij de Škoda-dealer terecht. Zij hebben het meeste verstand van je auto. En helpen je graag.

test
Pech onderweg?

In Nederland bereik je de Škoda Pechhulp via: Binnenland:

 Ook in Europa is de Škoda Pechhulp bereikbaar via: +31 88 03 30 107

Pon's Automobielhandel B.V.
Zuiderinslag 2
3833 BP, Leusden
KvK-nummer: 31038797
BTW-nummer: NL004082011B01