Contact met Škoda
Altijd antwoord op je vragen
Hier vind je het antwoord op al je vragen over Škoda. Kijk eerst tussen de veelgestelde vragen. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Dan kun je altijd contact opnemen met je Škoda dealer.
Bekijk eerst of je vraag wellicht al beantwoord wordt in de uitgebreide veelgestelde vragen. Hier vind je antwoorden op vragen over o.a.: lease en bijtelling, private lease, onderhoud en de Škoda Connect app.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met jouw Škoda dealer. De dealer helpt je snel weer op weg met al je vragen.
Snel geholpen! Dankzij de Škoda live chat. Rechts onderin vind je tussen 09:00 en 23:59 de chatbutton, hier kun je direct je vraag stellen. Je kunt ons ook direct bereiken via WhatsApp.
Je kan je vraag ook naar Škoda mailen. Je bereikt ons gemakkelijk en snel via het volgende mailadres:
info@skoda.nl
Škoda is ook per post bereikbaar. Ons postadres is:
Škoda Klantenservice
Postbus 72
3800 HD Amersfoort:
Vraag het je dealer
Wanneer je vragen hebt over je Škoda kan je het best bij de Škoda-dealer terecht. Zij hebben het meeste verstand van je auto. En helpen je graag.
Pech onderweg?
In Nederland bereik je de Škoda Pechhulp via:
088 - 0330107
Ook in Europa is de Škoda Pechhulp bereikbaar via:
+31 88 03 30 107
Algemene gegevens
Pon's Automobielhandel B.V.
Zuiderinslag 2
3833 BP, Leusden
KvK-nummer: 31038797
BTW-nummer: NL004082011B01
Škoda klantenservice
Kom je er na de bovenstaande contact opties toch nog niet uit? Dan kun je telefonisch contact opnemen met Škoda kan via 088 - 0330107. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Het gesprek kan worden opgenomen voor trainings- en/of kwaliteitsdoeleinden.