Elroq Roadshow: maak deze maand al exclusief kennis met onze nieuwe elektrische SUV!  Meer informatie

Onze webshop
is gesloten

Per 28 juni 2024

De Škoda webshop is gesloten

Helaas moeten we je informeren dat onze webshop definitief gesloten is en niet langer beschikbaar is voor online aankopen.

Hoewel we onze producten niet meer rechtstreeks via de webshop aanbieden, is er goed nieuws: je lokale dealer staat klaar om je de gewenste producten te leveren. Neem rechtstreeks contact op met je lokale dealer voor informatie over productbeschikbaarheid en de aankoopopties.

Heb je nog vragen? Raadpleeg dan onze veelgestelde vragen hieronder. We kijken ernaar uit om je te blijven bedienen via onze dealers.

Veelgestelde vragen

Garantie

Heb ik garantie op de producten die ik heb besteld via de Škoda webshop?

Heb ik garantie op de producten die ik heb besteld via de Škoda webshop?

Bij aankoop van artikelen in de Škoda webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op artikelen die uit onze fabriek komen zit een garantie van 2 jaar. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.


Wanneer je een artikel hebt gekocht in onze webshop van een andere leverancier, is de garantie van de leverancier van kracht. Geschillen over deze garantie dien je met de leverancier op te nemen.


Neem voor meer informatie over de garantie contact op met de klantenservice van de Škoda webshop.

Wat is het herroepingsrecht?

Wat is het herroepingsrecht?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het (laatste) product ontvangt.

Hoe oefen je het herroepingsrecht uit?

Hoe oefen je het herroepingsrecht uit?

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons, Pon's Automobielhandel B.V. te Zuiderinslag 2, 3833 BP Leusden, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Wat zijn de gevolgen van de herroeping?

Wat zijn de gevolgen van de herroeping?

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wanneer moet ik de producten terugsturen?

Wanneer moet ik de producten terugsturen?

Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Hoe maak je tijdig gebruik van het herroepingsrecht?

Hoe maak je tijdig gebruik van het herroepingsrecht?

Je dient ons binnen de herroepingstermijn van 14 dagen te informeren als je van de koop of het contract af wilt. Je mag de koop ook ongedaan maken voordat je het product in huis hebt. Dan sturen wij het product niet meer naar je toe.


Je mag de koop of het contract ongedaan maken tot het eind van de 14e dag. Valt die 14e dag in het weekend of op een feestdag? Dan eindigt de bedenktijd pas op de eerstvolgende werkdag.


Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Kan ik de producten ook kopen of uitproberen bij een van de Škoda dealers?

Kan ik de producten ook kopen of uitproberen bij een van de Škoda dealers?

Een selectie van Škoda producten zijn te koop bij de Škoda dealers. Kijk op www.skoda.nl en neem contact op met een Škoda dealer om te vragen naar de beschikbaarheid van een gewenst artikel.
Afhalen

Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Heb je een product besteld voor 27 juni 2024? Neem dan voor het afhalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Wij raden je aan om de factuur die je per e-mail hebt ontvangen mee te nemen (geprint of vanaf een smartphone / tablet) voor het geval dat de dealermedewerker hierom vraagt.
Retour

Hoe werkt het retourneren? 

Hoe werkt het retourneren? 

Je hebt na ontvangst van jouw bestelling 14 dagen om van jouw koop af te zien. Gebruik voor het retourneren van je bestelling altijd de retoursticker die je onderaan het retourformulier vindt. Het retourformulier vind je bij jouw bestelling. Mocht je de retoursticker niet meer hebben, dan kun je het volgende retouradres gebruiken:

Retouren Webshop Škoda 
Zuiderinslag 10
3833 BP Leusden 
The Netherlands

Bij Škoda vinden we duurzaamheid erg belangrijk en willen we duurzame keuzes zo aantrekkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Daarom kun je jouw Škoda webshop bestelling altijd kosteloos retourneren via een van onze Škoda dealers.

Uiteraard willen we je ook de mogelijkheid blijven bieden om via de pakketpost je bestelling te retourneren. De verzendkosten hiervan betaal je echter zelf. Je kunt zelf kiezen via welke vervoerder je jouw pakket wilt retourneren. De verzendkosten reken je af wanneer je het pakket afgeeft bij een pakketpunt.

Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?

Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?

Na ontvangst van de teruggestuurde artikelen in ons magazijn, ontvang je van ons een bevestiging van jouw retourzending op het bij ons bekende e-mailadres. Het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen ontvang je binnen 14 dagen na ontbinding via dezelfde betaalwijze als die je hebt gekozen voor jouw bestelling. Heb je bijvoorbeeld betaald met jouw creditcard, dan wordt het bedrag teruggestort op jouw creditcard rekening.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Mocht de zending niet volledig of correct bij je zijn afgeleverd, neem contact op met de klantenservice van de Škoda webshop. Je bespreekt samen met de klantenservice hoe wij dit zo snel en goed mogelijk voor je kunnen oplossen.

Kan ik een gemonteerd product retourneren?

Kan ik een gemonteerd product retourneren?

Ben je niet tevreden over het gemonteerde product, dan kun je met de dealer overleggen hoe dit op te lossen.
Ik ben mijn retourformulier kwijt. Wat nu?
Ik ben mijn retourformulier kwijt. Wat nu?
Indien je geen retourformulier meer hebt, kun je hier een nieuwe downloaden. Denk eraan dat je ook het retourlabel uit dit formulier knipt en stevig op de verzendverpakking plakt. Wil je vanuit België retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen en goedgekeurd?
Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen en goedgekeurd?
Je ontvangt van ons een bevestigingse-mail op het bij ons bekende e-mailadres zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt.

Kan ik mijn pakket retourneren vanuit België?

Kan ik mijn pakket retourneren vanuit België?

Ja, dit is mogelijk. Wanneer je gebruik wilt maken van deze retouroptie vragen wij je contact op te nemen met de klantenservice van de Škoda webshop via [email protected]. Vermeld in de e-mail je NAW gegevens en ordernummer. De klantenservice zal je vervolgens per e-mail voorzien van een retourbon. Je kunt het pakket versturen naar het volgende retouradres:

Pon Logistics B.V.
Retouren Škoda webshop
Antwoordnummer 3171
3800 XA Leusden, Nederland
Overig

Wat is mijn ordernummer?

Wat is mijn ordernummer?

Het ordernummer is een combinatie van de letters ‘VW’ en 6 cijfers. Jouw ordernummer vind je in je bestelbevestiging, op de factuur en op de pakbon.

Ik heb een klacht. Waar kan ik me tot richten?

Ik heb een klacht. Waar kan ik me tot richten?

Neem contact op met de klantenservice van de Škoda webshop. Wij streven ernaar om de eerstvolgende werkdag telefonisch of per e-mail contact met je op te nemen om samen een oplossing te vinden.

Wanneer je een montageproduct hebt gekocht heb je een koopovereenkomst met de desbetreffende dealer en kun je daar terecht met je klacht. Samen met de dealer wordt er dan naar een oplossing gezocht.
Wat gebeurt er met mijn webshop account / gegevens?
Wat gebeurt er met mijn webshop account / gegevens?
Het account en de daaraan gekoppelde gegevens worden automatisch verwijderd.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op

Contact
Heb je een vraag over deze webshop, onze service, jouw online bestelling of een product en kun je het antwoord niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van de Škoda webshop via één van de onderstaande contactmogelijkheden.
 
E-mail

Stuur ons een e-mail via [email protected] en vermeld hierbij, indien van toepassing, het artikelnummer¹ of ordernummer waarover je een vraag hebt. Wij streven ernaar jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Op werkdagen is dit uiterlijk binnen 24 uur.

Telefoon
Spreek je liever met een van onze klantenservicemedewerkers? Dan kun je ons bereiken op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 20:00 uur via ons gratis servicenummer 088 - 0330 107 (lokaal tarief)³.

Webcare
Heb je opmerkingen of vragen? Laat het ons weten! Wij reageren van maandag t/m zondag tussen 09.00 en 17.00 uur.

Klachten
Heb je na je contact met onze klantenservice (nog steeds) een klacht over deze webshop, onze service, jouw online bestelling of een product? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres [email protected]. Vermeld voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht de volgende gegevens: je naam, adres, woonplaats en indien van toepassing, het ordernummer². Per e-mail krijg je een ontvangstbevestiging van jouw klacht. Wij streven ernaar om de eerstvolgende werkdag telefonisch of per e-mail contact met je op te nemen om samen een oplossing te vinden. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.

Vind je dat jouw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie via www.sgc.nl.
Je kunt ook een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen Europa.

Bedrijfsgegevens
Pon’s Automobielhandel B.V.
Zuiderinslag 2
3833 BP Leusden
KVK Amersfoort: 31038797 
BTW nummer: NL004082011B01

1 Het artikelnummer is een combinatie van 9, 10 of 13 cijfers en letters, mogelijk met spaties. Het artikelnummer vind je in de webshop op de productpagina of op je eventuele pakbon.
2 Het ordernummer is een combinatie van de letters 'SK' en 6 cijfers en vind je in de bestelbevestiging, op de factuur en op de pakbon.
3 Het gesprek kan worden opgenomen voor trainings-kwaliteitsdoeleinden.