ŠKODA-dealers - online en per telefoon bereikbaar - werkplaatsen geopend - lees meer

Update Navigatiesystemen

Hero FAQ Navigatiesystemen

Antwoord op je vragen

Wil je meer weten over de beschikbare navigatiesystemen voor jouw ŠKODA?

ŠKODA staat je ook graag te woord, zowel via Facebook, Twitter of via onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Waarom updates uitvoeren?
Waarom updates uitvoeren?
Door je navigatiekaarten en ander software regelmatig te updaten, zorg je voor een perfecte werking. Ook de verbinding met externe apparaten blijft zo optimaal.
Waarom ook andere software updaten?
Waarom ook andere software updaten?
Vooral omdat applicaties van je smartphone continu worden ontwikkeld. Door ook je infotainmentsysteem te updaten, blijft de ‘aansluiting’ perfect. Ook leuk: je ziet altijd het meest recente logo van je favoriete radiostation.
Waar kan ik de updates vinden?
Waar kan ik de updates vinden?
De beschikbare updates voor zowel GPS-kaarten als software voor het infotainmentsysteem vind je hier.
Hoe voer ik een update uit?
Hoe voer ik een update uit?
Voor het updaten van het infotainmentsysteem is het van belang te weten of er updates aanwezig zijn. Bekijk onze verschillende systemen en controleer of er voor jouw systeem een update beschikbaar is.
Hoe zet ik een wijziging van navigatiekaarten in gang (ontbrekende straat, nummers etc?)
Hoe zet ik een wijziging van navigatiekaarten in gang (ontbrekende straat, nummers etc?)
Gebruik hiervoor de link naar de leverancier van de ŠKODA-navigatiekaarten: mapcreator.here.com.
Waarom worden oudere systemen niet ondersteund?
Waarom worden oudere systemen niet ondersteund?
Deze systemen zijn niet ontwikkeld om gebruik te kunnen maken van doe-het-zelf updates. Hiervoor dient de oorspronkelijke methode toegepast te worden.
Hoe vaak zijn er updates beschikbaar?
Hoe vaak zijn er updates beschikbaar?
Voor navigatiekaarten: twee keer per jaar. Andere updates (Bluetooth, MirrorLink™, radiozender-logo’s etc.) komen alleen beschikbaar als het nodig is. Of er updates voor het systeem dat je gebruikt beschikbaar zijn, vind je hier.
Wat is MirrorLink™?
Wat is MirrorLink™?
MirrorLink™ maakt het mogelijk om de functionaliteiten van compatibele smartphones weer te geven en te bedienen op het display van de auto.
Waarom wordt Radio Blues niet ondersteund?
Waarom wordt Radio Blues niet ondersteund?
Omdat dit radiosysteem geen functionaliteiten heeft die updates vereisen.
Waar kan in MyDestinations voor gebruiken en waar vind ik het?
Waar kan in MyDestinations voor gebruiken en waar vind ik het?
MyDestinations maakt het mogelijk dat je speciale reisdoelen creëert met vCards of afbeeldingen met GPS-informatie. Ook kun je persoonlijke lijsten met points of interest (POI’s) maken en uploaden naar de navigatiesysteem Amundsen en Columbus.

Misschien ook interessant?

Onderhoud
Private Lease
Lease en bijtelling