Wat valt onder de Mobiliteitsservice?
De Mobiliteitsservice vergoedt de kosten van de hulpverlener die ter plekke komt om u weer op weg te helpen. Lukt dit niet, dan wordt uw auto kosteloos naar de dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer gesleept.
✔ Verkeerde brandstof
✔ Een lekke band. Let op: bij een lekke band wordt alleen de hulpverlening ter plaatse en
de eventuele doorsleep naar de dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer vergoed.
Bij een lege accu biedt de Mobiliteitsservice starthulp, deze is echter
niet kosteloos wanneer de accu door eigen toedoen is leeggelopen
✔ Hulp op plek van stranding, in binnen- en buitenland
✔ Indien noodzakelijk: sleepservice naar dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer
✔ In overleg als uw ŠKODA niet binnen drie uur gerepareerd kan worden bij de ŠKODA-dealer:
- Alternatief vervoer, zoals taxi of openbaar vervoer (tot maximaal € 200,-)
- Vervangende auto voor maximaal 3 dagen
- Hotelovernachting voor u en uw passagiers (basis 1 nacht met maximum van 3 in verband met weekend)
Achterstallig onderhoud of een gebruikte ŠKODA gekocht?
Heeft u of de vorige eigenaar onderhoud of reparaties aan uw ŠKODA niet of elders laten uitvoeren? Dan wordt de ŠKODA Mobiliteitsservice weer van kracht zodra u bij de ŠKODA-dealer een grote beurt of een Long Lifeonderhoudsbeurt heeft laten uitvoeren inclusief de geadviseerde reparaties.