Mijn kenteken.
Heb jij een Škoda? Dan loont het om je kenteken in te vullen. Je krijgt dan namelijk handige extra's.
- Krijg een herinnering over je APK
- Snel naar jouw favorieten
- Alle informatie van jouw auto op een rij
Hoe is de bereikbaarheid van ŠKODA Nederland?
Zijn ŠKODA dealervestigingen open?
Is het wel veilig om langs te komen?
In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat je misschien aarzelt om één van onze dealers te bezoeken. Weet dat onze dealers alle geadviseerde voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om jouw gezondheid te beschermen.
Onze gehele organisatie volgt de richtlijnen van het RIVM. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met jou tenminste 1,5 meter afstand bewaren. Het dragen van een mondkapje is verplicht. In alle vestigingen blijft extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. In de werkplaats werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Alle medewerkers met klachten blijven thuis. Als je zelf gezondheidsklachten hebt willen we je vragen om het bezoek uit te stellen en plannen we graag een nieuwe afspraak.
Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?
Ik wil een proefrit maken, kan dat?
Mijn auto heeft een reparatie/onderhoudsbeurt nodig, kan ik gewoon langskomen?
Ik heb al een werkplaatsafspraak gemaakt, gaat deze nog door?
Ja, alle gemaakte werkplaatsafspraken gaan, zonder tegenbericht van de dealer, gewoon door.
Ik wil mijn werkplaatsafspraak verzetten of afzeggen, kan dat?
Kan ik mijn bandenwissel inplannen?
Moet ik de APK nog steeds voor de vervaldatum laten uitvoeren?
Ja, de verplichting om op tijd een APK uit te voeren blijft. Tijdens een APK wordt de technische staat van een auto gecontroleerd waardoor de voertuigveiligheid op de Nederlandse wegen blijft gewaarborgd. Als je geen APK laat uitvoeren, dan kan je een boete krijgen. Kun je niet langskomen? Neem dan contact op met de dealer om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe wordt omgegaan met mijn auto tijdens het onderhoud?
Onze gehele dealerorganisatie volgt de richtlijnen van het RIVM. Jouw auto wordt altijd met de grootste zorg behandeld. Onze monteurs dragen handschoenen. Daarnaast gebruiken we stoelhoezen, stuurhoezen en dekken we de versnellingspook af.
Ik heb een vervangende auto nodig. Is dit mogelijk?
Jazeker, auto’s die worden gebruikt voor vervangend vervoer worden grondig gereinigd voorafgaand aan de inzet. Er wordt extra schoongemaakt met veel aandacht voor onderdelen die veelvuldig worden aangeraakt.
Kan mijn auto ook thuis afgeleverd worden?
Wordt er nog pechhulp verleend?
Onze Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. Zo proberen we het fysieke contact te minimaliseren en tegelijkertijd om jou mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaar je tijdelijk andere service dan je van ons gewend bent, maar wij willen geen enkel risico nemen voor jouw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Je bereikt de ŠKODA Mobiliteitsservice via: