ŠKODA Private Lease

Klantenservice

Header contactpagina
Onderhoud of pech

Onderhoud en bandenwissel, defect en reparatie, pech, sleutel kapot, kapotte of lekke band, vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie.

In het buitenland

Pech en schade, bekeuringen, groene kaart en meer kilometers.

 

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen op een rij over private lease bij ŠKODA; Wat zit er standaard in ŠKODA Private Lease? Is ŠKODA Private Lease duurder dan een auto zelf aanschaffen?

Schade

Schade met- en zonder tegenpartij, ruitschade, de eerste stappen bij ruitschade, facturatie en vervangend vervoer bij schade.

Praktische informatie

Verzekering en eigen risico, bekeuring, groene kaart, BKR-registratie, facturatie en 'e-voicing', facturatie einde contract, parkeervergunning en rijbevoegdheid.

Algemene informatie

Contact met ŠKODA Financial Services, Algemene voorwaarden en privacy statement.

 

Diefstal of inbraak

Vermissing of diefstal kentekenbewijs en/of kentekenplaat en vervangend vervoer bij diefstal.


Mijn private leasecontract

Adreswijziging, einde contract, contract eerder beëindigen, tussentijds het contract wijzigen en kosteloos eerder beëindigen.

Klacht indienen

Vind je dat je niet naar behoren bent behandeld? Vul het online klachtenformulier in op de website van ŠKODA Financial Services.